PMS struck

aku rasa lepas ni aku kena cari kawan lagi la. i just feeling tired and exhausted to keep on hanging and hoping on someone that i shouldn't. bukan aku nak persoalkan kewujudan kau, tak, tapi cukuplah. aku tak nak kau rasa rimas dengan aku and drifting our relationship. that's the worst scene scenario that could happen to us. its to much for me to lost another friendship again. aku budak baru, aku takde kawan yang aku kenal, kau, kau dan kau je la yang aku boleh harapkan. tapi aku faham, tak kan lah selamanya aku nak bergantung dengan korang je kan. aku bukan benci atau apa, kau masih seorang kawan yamg baik dan aku bersyukur sangat aku dapat kawan dengan kau tapi aku tak boleh terus macam ni, aku kena mula berdikari sendiri. but still, korang memang kawan yang baik. :))

No comments:

Post a Comment